Кучета - Котки - Бозайници - Птици - Влечуги - Риби - Земноводни - Насекоми - Бездомни животни

Искам да си взимам тарантула

Искам да си взимам тарантула

Мнениеот gogata_bqlaslatina » Съб Юли 18, 2009 2:37 am

Аз съм начинаещ и искам да попитам какъв вид тарантунла е добър за начинаещ.Четох за Brachypelma smithi пише, че става за начинаещи.Също се интересувам по колко вървят и откъде мога да си поръчам. И колко трябва да е голям терариума.
gogata_bqlaslatina
Животинче с въпрос

Re: Искам да си взимам тарантула

Мнениеот zoomaniak » Чет Юли 23, 2009 8:47 pm

Намери ли информация или да помагаме :bp:
Опитвам се да овладея Хаоса.
Аватар
zoomaniak
Пчела работник

Мнениеот gogata_bqlaslatina » Пет Юли 24, 2009 12:45 am

Помагайте както има една поговорка "Не питай старило, а питай патило"
gogata_bqlaslatina
Животинче с въпрос

Мнениеот zoomaniak » Съб Юли 25, 2009 5:17 pm

Значи за жилище в началото докато смени десетина кожи може да ползваш пластмасови кутии надупчени. Даваш храната. Грижиш се за влагата.

Купуваш си аксесоари.
Правиш или си купуваш стъклен терариум за тарантули.
Аранжираш го или го декорираш според възможностите ти.
Осигуряваш си жива храна.

Тарантула можеш да купиш от вносител или производител. Цените започват от 30лв нагоре според видът.

Транспортират до теб Тарантулата по рейсове, за твоя сметка около 5-10лв разхода е.

Дано съм помогнал.
Аватар
zoomaniak
Пчела работник

Мнениеот gogata_bqlaslatina » Съб Юли 25, 2009 11:29 pm

Май,че требе се откажем докато не намеря начин за жива храна.
gogata_bqlaslatina
Животинче с въпрос

Мнениеот zoomaniak » Нед Юли 26, 2009 7:51 am

Един от традиционните начини е този, който я произвежда да ти праща. Ама си е пара всичко това. Тя дава и фира. Ще ти трябва и жилище за живата храна и познания за нея за да не ти мре докато се развива тарантулата ти.
Аватар
zoomaniak
Пчела работник

Мнениеот StR » Нед Юли 26, 2009 8:12 am